דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ משכנתאות 

מאת    [ 30/12/2012 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 1452 פעמים ]

בחירת משכנתאות מתאימות לזוגות צעירים


החתונה נגמרה, האורחים כבר מזמן הלכו הביתה ואפילו סידורי הפרחים כבר הועלמו על ידי הדודות והסבתות. עכשיו הגיע הזמן לחזור הביתה, לספור את הצ'קים ולהתחיל לחשוב על משכנתא. האפשרויות הרבות ללקיחת משכנתאות העומדות היום בפני זוגות צעירים עלולות להיות מבלבלות מאוד. חשוב לזכור שלמרות כל הפרסומים וההבטחות בדבר משכנתאות בתנאים נוחים, האינטרסים שלכם ושל הבנקים אינם תמיד זהים, זוג צעיר וללא ניסיון בהחלט יכול להיעזר במומחה בתחום של ייעוץ משכנתאות כדי למנוע מצב שבו לא יוותר לכם מספיק כסף נזיל למחיה.

אז מה בכל זאת צריך לדעת כדי להתחיל ולחפש משכנתא טובה?

בעזרת מומחה בתחום של ייעוץ משכנתאות בראש ובראשונה נלמד את אפשרויות מסלולי משכנתא שונות ולבחון את האופציות השונות ליצירת חשבון משכנתא. הגדרת מטרות הרכישה תסייע לכם להגיע ממוקדים אל הבנק. כזוג צעיר, סביר להניח כי משכנתאות המיועדות למטרות רכישה אישית יתאימו לכם יותר מאשר משכנתאות המיועדות לרכישת נכסים להשקעה. צריך לזכור כי פקיד הבנק הוא איש מכירות וינסה לשכנע אתכם שהתנאים הנוחים ביותר לבנק הם גם התנאים הנוחים ביותר עבורכם.
יועץ משכנתאות מנוסה מכיר את חוקי המשחק כך שיש סיכוי נאה שתתפלאו לגלות עד כמה גמישים יהיו הבנקים אחרי שיגלו שיש ביכולתכם לקבל משכנתא בתנאים אחרים מבנק אחר. אל תהססו לומר לא, שיטת השוק הישנה והטובה שבה כאשר אתה מתחיל להתרחק הרוכל צועק אחריך שהוא מוכן למכור לך במחיר שביקשת עובדת לפעמים בצורה מפתיעה גם בבנקים למשכנתאות. תמיד חשוב להיות מודעים לשינויים שיביא אתם הזמן לגבי גביית הכספים.

גובה הריבית

כאן יש להיזהר מאוד מהבטחות ואחיזת עיניים של הבנקים. לעיתים יוצגו לכם מסלולים שבהם הריבית הנגבית מחשבון משכנתא היא נמוכה, אבל התנאים האחרים אינם נוחים, או שגובה הריבית ישתנה במהלך השנים והתשלומים יהפכו לגבוהים יותר. יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים השונים של מסלול המשכנתא ולבחור בשילוב נכון שלהם ושל הריבית שמציע לכם הבנק. כמובן שבשלב זה יועץ המשכנתא שבחרתם אמור לספק לכם תכנית להמשך הדרך.

עריכת חישובים מקדימים

תשלומים היורדים מחשבון משכנתא יכולים להצטבר לסכומים בהם לא תכלו לעמוד. זה בדיוק הפלוס של ייעוץ משכנתאות המתכנן היטב את הפירעון. משכנתא ניתנת בצורה שהיא יחסית למחיר הדירה שברצונכם לרכוש. צריך לחשב היטב את ההון העצמי שתהיו מסוגלים לגייס ולחשב בצורה מדוקדקת את ההחזר החודשי בו תוכלו לעמוד. זכרו שאופטימיות לא משלמת חשבונות, מה שאומר שאם סכומי עתק יורדים מחשבון משכנתא בצורה חודשית, עליכם לוודא שההכנסות שלכם גבוהות מספיק. נסו לבקש מהבנק מסלול משכנתא ללא קנסות פירעון ולמזער את עמלות הפרשי ההיוון וההצמדות.

לסיכום:

גם עם בחרת לקבל שירות של ייעוץ משכנתאות וגם אם לאו, תמיד חשוב לזכור שהשוואות מחירים, התמקחות, יצירת מסלול מתאים וחישוב נכון של החזרים חודשיים מתאימים, יכולים לחסוך לכם מאות אלפי שקלים. חשוב עוד יותר להיות מעשיים לגבי ההחזר החודשי בו תוכלו לעמוד ולהיות מודעים לצורה שיתפוס מסלול המשכנתא לאורך השנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב